הפרשן המקורב לליכוד: "נתניהו יצטרך לשלם מחיר"

    אסתי פלד No Comments on הפרשן המקורב לליכוד: "נתניהו יצטרך לשלם מחיר"

    הפרשן יעקב ברדוגו בשיחה עם 'קול חי': "יש לי ביקורת גדולה על נתניהו והליכוד בזמן האחרון. כבר חודשיים אני אומר שהוא צריך ליטול את ההגה. אם הוא לא יקח עכשיו את ההגה לידיים הוא יצטרך לשלם מחיר"

    יעקב ברדוגו צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן יעקב ברדוגו, שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסקרים שמפרגנים לגנץ: "אני לומד מהסקרים שתם עידן יאיר לפיד. אני לא מתרשם מגנץ. גנץ הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. גם עם האמירות שלו היום על הרפורמה המשפטית. צר לי שבציבוריות הישראלית הוא מקבל הרבה מנדטים כשהוא לא אומר כלום. אולי לא להגיד כלום זה ממלכתי? תעשייה שלמה של סייבר התקפי נמחקה בגלל 'הממלכתיות' של בני גנץ".

    ברדוגו לא חסך את ביקורתו מראש הממשלה: "יש לי ביקורת גדולה על נתניהו והליכוד בזמן האחרון. כבר חודשיים אני אומר שהוא צריך ליטול את ההגה. אם הוא לא יקח עכשיו את ההגה לידיים הוא יצטרך לשלם מחיר".

    "בעיני זה חמור ביותר שנתניהו נותן יד לשיחות בבית הנשיא", הוסיף הפרשן. "עכשיו לפיד מבקש לקחת גם את חוק הגיוס לבית הנשיא. זה זילות של הכנסת. אם הליכוד יסכים לדבר הזה – נתניהו יצטרך לשלם מחיר כבד על אובדן המשילות בכנסת".

    לצד זאת, ציין: "נתניהו מחשב מסלול מחדש בכל התחומים. הייתה לו גם את הנבצרות מעל הראש. עכשיו זה בידיו. יש לו פחות משבועיים לארגן את השורות. יש לי אינדיקציות חזקות להגיד שנתניהו כבר יושב ליד ההגה ומתחיל לנהל את העניינים".

    על היעלמות שר המשפטים מהזירה: "יריב לוין זה סיפור ענק בפני עצמו. אם הוא לא חוזר לעצמו זה הסיפור הכי גדול של מושב הקיץ".

    על המוחים: "לעולם לא יסלחו לפורמי הסולידריות של החברה הישראלי שמצולקת מאוד מהתקופה האחרונה".

    עוד אמר בדרוגו: "למרות שנתניהו בחר להיות האם האמיתית במשפט שלמה… מדינת ישראל בסכנה אבל יש את הכלים לתקן אותה. בסופו של יום יהיו תיקונים במערכת המשפט, אבל לא בסדר הגודל שחלמו עליהם".



    0 תגובות